ПЛАН РОБОТИ

19.03.2020
1. Спілкування з батьками у Viber групі  щодо роботи класу під час карантину.
2. Робота на освітній платформі "Всеосвіта":
-  реєстрація учнів на проходження олімпіади з української мови: Всеосвіта Весна 2020;
- повідомлення кодів учнів через Viber  батькам щодо проходження олімпіади.

20.03.2020
Робота на освітній платформі "На урок":
- реєстрація та поради батькам через Viber щодо входження в особистий кабінет для проходження олімпіади з української мови на платформі "Всеосвіті."

23.03.2020
1.Поради батькам через Viber щодо входження в особистий кабінет для проходження олімпіади з української
 мови на "Всеосвіті."
2. Реєстрація та надання паролей для учнів через Viber у конкурсі  "Від слова до слова"на платформі
 "На урок." Поради батькам щодо входження в особистий кабінет.
3. Участь у вебінарі на платформі "Всеосвіта" "Практичні поради щодо організації дистанційного
навчання під час карантину"

24.03.2020
1. Рекомендації баькам у Vsber групі щодо роботи з дітьми по предметам: математика, читання, письмо.
2. Робота над самоосвітою на платформі "На урок":
-  Вебінар "Використання можливостей "На урок" на дистанційному навчанні";
-  Вебінар "Технології дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для профі і не тільки"

25.03.2020
1. Підведення підсумку конкурсу на платформі "На урок" до Дня української писемності та мови
 "Слово до слова":
Прийняло участь 12 учнів з них 2 сертифіката учасника; 1 диплом за ІІ місце; 9 дипломів за І місце.
Доводення інформаціїї до батьків у групі Vіber: вітання учнів, подяки батьком за сумлінну роботу.
Аналіз припушених помилок, пояснення та їх виправлення.
2. Робота на платформі "На урок" : самоосвіта - участь у вебінарі "Використання сервісу Zoom
 для проведення дистанційних занять."

26.03.2020
1. Самосвіта: проходження курсів "Медіаграмотність для освітян" (60годин) на платформі  "Prometheus".
2. Спілкування (консультації) з батьками у вайбер групі.

27.03.2020
1. Самоосвіта: продовження проходження курсів (60 годин) на платформі Prometheus
 "Медіаграмотність для освітян"
2. Спілкування (консультації) з батьками у вайбер групі.

30.03.2020
1.  Ознайомлення батьків у вайбер групі з орієнтовними вправами з математики (надіслання їх)
2. Самоосвіта:продовження проходження курсів (60 годин) на платформі Prometheus
 "Медіаграмотність для освітян".

31.003.2020
1. Рекомендації батькам щодо роботи з дітьми під час карантину у Viber групі.
2. Самоосвіта: продовження проходження курсів (60 годин) на платформі Prometheus
 "Медіаграмотність для освітян"
2. Робота з блогом, наповнення його матеріалами.

01.04.2020
1. Самоосвіта: завершення проходження курсів (60 годин) на платформі Prometheus
 "Медіаграмотність для освітян"
2. Робота з блогом, наповнення його матеріалами.
3. Пошук матеріалів у папку НУШ для блогу.

02.04.2020
1. Робота з блогом, наповнення його матеріалами.
2. Консультації батьків щодо завдань з математики у Viber режимі: надання типів прикладів.

03.04.2020
1. Пошук матеріалів щодо вивчення теми з математики  "Типи задач (опорні схеми)".
2. Консультації батьків у Viber групі.
3. Самоосвіта на платформі Prometheus: початок проходження курсів "Наука про навчання"
 (20 годин)

06.04.2020
1. Онлайн нарада вчителів.
2. Самоосвіта на платформі Prometheus: продовження проходження курсів "Наука про навчання"
 (20 годин).
3. Опитування  через Viber групу батьків щодо дистанційного навчання учнів.

07.04.2020
1. Робота у блозі, заповнення папки БЖД
2. Надання матеріалів батькам до теми "Робота над задачами: частии задачі" через Viber групу.
Розміщення цього матеріалу на блозі.
3. Самоосвіта: "Розробка дистанційного уроку для перших-других класів" у групі НУШ на Facebook.

08.04.2020
1. Робота у блозі, заповнення матеріалами.
2. Опорна схема "Розв'зання задач на знаходження суми". (Доведення до батьків через  Viber групу).
3.Самоосвіта на платформі Prometheus: завершення проходження курсів "Наука про навчання"
 (20 годин).

09.04.2020
1.  Пошук матеріалів для дистанційного навчання.
2. Робота у блозі, заповнення матеріалами.
3. Участь у вебінарі на платформі "На урок":  "Формування ключових компетентностей і навичок учнівв."
(запис вебінару)

10.04.2020
1. Заповнення власного методичного паспорту (новий).
2. Пошук матеріалів для блогу.
3. Робота у блозі, заповнення матеріалами.
4. Участь у вебінарі на платформі "На урок": "Мотивація в освіті: інструменти, прйоми та принципи"
(запис вебінару).

13.04.2020
1. Заповнення власного методичного паспорту (новий).
2.  Робота у блозі, заповнення матеріалами.
3. Опорні схеми:
-  Розв'зання задач на збільшення числа на декілька одиниць;
-  Розв'зання задач на зменшення числа на декілька одиниць.
(Доведення до батьків через  Viber групу) - наведення прикладів.
4. Самоосвіта: перегляд у записі вебінару на платформі "На урок" -
"Інтегроване навчання: від уроку до курсу"

14.04.2020
1. Пошук матеріалів для блогу.
2. Робота у блозі, заповнення матеріалами.
3.Самоосвіта:  проходження он-лайн курсів "Медіаграмотність: практичні навички" (30 годин)
 на платформі  "Prometheus".

15.04.2020
1. Проходження анкетування.
2, Збір інформації через   Viber групу батьків щодо стану здоров'я учнів класу та надання її
адміністрації школи.
3.  Пошук матеріалів для блогу.
4. Робота у блозі, заповнення матеріалами.
5. Самоосвіта:  проходження он-лайн курсів "Медіаграмотність: практичні навички" (30 годин)
 на платформі  "Prometheus".

16.04.2020
1. Пошук матеріалів для блогу.
2. Робота у блозі, заповнення матеріалами.
3. Надавання консультацій щодо складання та розв'язування задач.
4. Самоосвіта:  проходження он-лайн курсів "Медіаграмотність: практичні навички" (30 годин)
 на платформі  "Prometheus".

17.04.2020
1. Самоосвіта:  завершення проходження он-лайн курсів "Медіаграмотність: практичні навички" (30 годин)
 на платформі  "Prometheus".
2.  Пошук матеріалів для блогу.
3. Робота у блозі, заповнення матеріалами.
4.  Надавання консультацій щодо уроків письма.

21.04.2020
1. Педрада онлайн
2.  Опорні схеми: розв'зання задач на знаходження залишку.
(Доведення до батьків через  Viber групу) - наведення прикладів.
3. Надавання інформації батькам щодо регестрації на платформі ZOOM
4. Пошук матеріалів для блогу.

22.04.2020
1. Пошук матеріалів для блогу.
2. Робота у блозі, заповнення матеріалами.
3. Вебінар на платформі "На урок" -"Мотивація до навчання під час карантину".
4. На платформі "На урок" складання тестів для діагностичної перевірної роботи з математики
"Розв'зування задач вивчених типів."

23.04.2020
1. Пошук матеріалів для блогу.
2. Робота у блозі, заповнення матеріалами.
3.Самоосвіта: проходження курсів "Захист прав людей з інвалідністю" (30годин)
на платформі  "Prometheus".
4. Доведення до батьків через  Viber групу - наведення прикладів, пояснення міркування дітей
щодо розв'язування  прикладів на додавання круглих чисел.
5.Складання тесту та публікація його  на платформі "На урок"  з теми "Додавання круглих чисел
(діагностична робота).

24.04.2020
1. Пошук матеріалів для блогу.
2. Робота у блозі, заповнення матеріалами.
3. Перевірка резуьтатів роботи учнів з тестамина платформі "На урок".
4. Підготовка до батьківських зборів  на платформі ZOOM.
5. Батьківські збори  на платформі ZOOM.

27.04.2020
1. Нарада в онлай режимі.
2. Складання тесту з української мови (читання): "За малюнком вкажи назву казки" на платформі "На урок".
3..Самоосвіта: проходження курсів "Захист прав людей з інвалідністю" (30годин)
на платформі  "Prometheus".
4. Пошук матеріалів для блогу.
5. Робота у блозі, заповнення матеріалами.

28.04.2020
1. Реєстрація учнів на проходження олімпід з математики, з української мови, ЯДС на платформі
 "На урок", повідомлення паролю для проходження батькам через  Viber групу.
2. Складання тесту для проходження учнями на  платформі "На урок" з української мови (читання):
"Встав у слово пропущену букву".
3..Самоосвіта: проходження курсів "Захист прав людей з інвалідністю" (30годин)
на платформі  "Prometheus".
4. Пошук матеріалів для блогу.
5. Робота у блозі, заповнення матеріалами.

29.04.2020
1. Пошук матеріалів для блогу.
2. Робота у блозі, заповнення матеріалами.
3.  Складання тесту для проходження учнями на  платформі "На урок" з української мови (читання):
"Робота з текстом. Відповіді на питання на усвідомлення і розуміння прочитання" ( Букварик, стор.43)
4.Самоосвіта: проходження курсів "Захист прав людей з інвалідністю" (30годин)
на платформі  "Prometheus".

30.03.2020
1. Пошук матеріалів для блогу.
2. Робота у блозі, заповнення матеріалами.
3. Складання тесту для проходження учнями на  платформі "На урок" з української мови (читання):
"Прочитай та відгадай загадку".
4. Підсумок виконаних тестових робіт.

04.05.2020
1. Нарада в онлай режимі.
2. Пошук матеріалів для блогу.
3. Робота у блозі, заповнення матеріалами.
4. Складання тесту для проходження учнями на  платформі "На урок" з математики :
 "Назви компанентів при додаванні та відніманні".
5. Надання батькам через  Viber групу інформації щодо цієї теми: наведення прикладів, ілюстрацій,
опорних схем.

05.05.2020
1. Пошук матеріалів для блогу.
2. Робота у блозі, заповнення матеріалами.
3. Надання батькам через  Viber групу інформації щодо тестових завдань:
- повторення теми "Склад чисел 2-10 (онлайн тренажер);
- посилання на тестову роботу;
- посилання на тестову роботу щодо теми "Компаненти дії додавання та віднімання".
4. Складання тесту для проходження учнями на  платформі "На урок" з математики :
"Віднімання десятків".

06.05.2020
1. Складання тесту до дексту з букварика "Папужка" на стор.74 - 75 на платформі "На урок".
2. Надання батькам через  Viber групу інформації щодо тестового завдання:
- прочитати текст "Папужка" на стор.74 - 75 (1 -2 рази);
- надання посилання до тестової роботи батькам.
3. Самоосвіта: 
- участь у вебінарі на платформі "На урок":  "Онлайн - тести: варіанти завдань
 для ефективної взаємодії".

07.05.2020
1. Складання тесту з математики на платформі "На урок" за темою:"Віднімання десятків (круглих чисел)".
2. Надання батькам через  Viber групу інформації щодо тестового завдання:
- розмірковування учнів під час розв'язання приклада;
 надання посилання до тестової роботи батькам.
3. Самоосвіта: 
- участь у вебінарі на платформі "На урок": "Проведення виховної роботи класним керівником 
в умовах карантину".

08.05.2020
1. Пошук матеріалів для блогу.
2. Робота у блозі, заповнення матеріалами.
3. Підведення підсумку по тестовим роботам
4. Спілкування з батьками тих учнів, яким потрібно активніше дистанційно працювати.

12.05.2020
1. Складання тесту на платформі "На урок" за темою:"Велика буква у написі слів" з
української мови.
2. Надання батькам через  Viber групу інформації щодо тестового завдання:
- повторення правила напису слів з великої букви ( назви тварин пишемо з маленької букви, а клички 
тварин пишемо з великої букви; також імена та призвища людей, назва міст, сел, річок, морів пишемо 
з великої букви);
 надання посилання до тестової роботи батькам.
4. Проходження тесту для отримання Сертифікату базового рівня на платформі "На урок".

13.05.2020
1. Складання тесту на платформі "На урок" за темою:"Читання та выдгадування загадок" з
української мови.
2. Надання батькам через  Viber групу інформації щодо тестового завдання:
3. Пошук матеріалів для блогу.
4. Робота у блозі, заповнення матеріалами.

14.05.2020
1. Робота з календарним плануванням: математика та мистецтво (корегування).
2. Пошук матеріалів для блогу.
3. Робота у блозі, заповнення матеріалами.
4. Складання тесту на платформі "На урок" з математики на тему "Порівняння двох чисел".
5. Надання консультацій батькам через  Viber групу.
6. Самоосвіта: участь у вебінарі на платформі "Всеосвіта" з теми: "Підвищення рівня цифрової грамотності 
педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта".

15.05.2020
1. Робота з календарним плануванням: українська мова та ЯДС (корегування).
2. Пошук матеріалів для блогу.
3. Робота у блозі, заповнення матеріалами.
4. Самоосвіта: участь у вебінарі на платформі "На урок" з теми "Створюємо мультфільм власноруч".

18.05.2020
1. Робота з календарним плануванням (корегування).
2. Пошук матеріалів для блогу.
3. Робота у блозі, заповнення матеріалами.
4. Складання тесту на платформі "На урок" за темою:"Задачі на різницеве порівнення. На скільки 
більше або менше одне число за інше" з математики.
5. Надання батькам через  Viber групу інформації щодо виконання такої роботи - підготовча робота до 
виконання тестових завдань (усно). 






Комментариев нет:

Отправить комментарий