Дистанційне навчання (МАТЕМАТИКА)

  

3 клас

УВАГА! 

Триває олімпіада з математики на платформі "На урок": "Осінь 2021". Починаємо брати участь у виконанні олімпіадних завдань! Бажаю всім успіху! 

2 клас

УВАГА! Триває олімпіада з математики на платформі "На урок". Починаємо брати участь у виконанні олімпіадних завдань! Бажаю всім успіху! 

06.05.2021 Тема уроку: "Таблиця множення на число 9. Закріплення таблиці множення числа на 8."







Вдома вчити таблицю множення числа на 9. У зошитах виконуємо №5 на стор.136 за поданим зразком.



05.05.2021 Тема уроку: "Таблиця множення на число 8."



Вдома вчимо та повторюємо таблицю множення та ділення!




30.04.2021 Тема уроку: "Перевіряємо дію множення - діленням та дію ділення - множенням."






Працюємо за підручником на стор.135 №2 та №3






29.04.2021 Тема уроку: "Перевіряємо дії додавання - відніманням та дію віднімання - додаванням."










Вдома виконати за підручником на стор.135 №1







 28.04.2021 Тема уроку: "Закріплення вмінь ро
зв'язувати задачі на кратне та різницеве порівняння. Назви компонентів при множенні. Знаходження невідомого множника."


Кратне порівняння чисел і величин

Доброго дня, друже!

Сьогодні ми поговоримо про кратне порівняння чисел.

Перед вами синя і жовта смужки.

Порівняємо їх .

1. Що треба зробити аби дізнатися, на скільки см синя смужка довша за жовту? Згадав? Так, покласти жовту смужку на синю і виміряти довжину решти синьої смужки.

2. Що треба зробити, щоб дізнатися, у скільки разів синя смужка довша за жовту? Пропоную з'ясувати, скільки разів жовта смужка поміститься у синій.

Жовта смужка помістилась у ній 3 рази. Отже, синя смужка у 3 рази довша за жовту.

 3. Перед тобою два відрізки. Один довжиною 12см, а другий - 4см.

12см поділити по 4см: 12:4=3 (рази)

Відрізок СК вмістився у відрізку АВ 3 рази.

Відрізок АВ у 3 рази довший за відрізок СК.

Відрізок СК у 3 рази коротший за відрізок АВ.

 

4. Розв'яжи приклади. 

У скільки разів 15 більше 5?

 

У скільки разів 3 менше 27?

 

У скільки разів 6 менше від 54?

 

У скільки разів 35 більше від 5?

 

У скільки разів 2 менше 18?

 

У скільки разів 40 більше 5?

 

5. Спробуй розв'язати задачу, яку пропонує тобі Курчатко.

Я знайшов 15 ячмінних зерняток і 5 пшеничних. У скільки разів більше ячмінних зерняток, ніж пшеничних мені вдалося знайти?

Якою дією розв'яжеш задачу?

Початок форми

а) множенням
б) діленням

Кінець форми

Запиши розв'язання задачі.

 

Відповідь: у ...  рази більше.

Встав число у відповідь.

 

Курчатко наполягає, щоб ми розглянули таблицю:




 

6. А тепер, перевір, як ти засвоїв таблицю. У віконечках після задач на різницеве порівняння встав букву Р, а після задач на кратне порівняння - букву К. Крапку в кінці ставити не потрібно.

   а) Антон став чемпіоном класу з шахів. Він набрав 7 балів. Друге місце посів Костянтин. У нього 6 балів. На скільки більше балів набрав чемпіон?

 

   б) Баба Яга для домовичка Кузі пекла пироги з яблуками. У суботу вона спекла 60 пирогів, а у неділю - 30. У скільки разів більше пирогів спекла Баба Яга для домовичка у суботу, ніж у неділю?

 

   в) Для навчання у Лісовій школі їжачку та зайчику купили 18 зошитів у клітинку і 9 зошитів у лінію. У скільки разів менше зошитів у лінію, ніж у клітинку  купили для їжачка та зайчика?

 

   г) Під час першого полювання Барон Мюнхгаузен вполював 16 качок, а під час другого - 7. На скільки менше качок вполював Мюнхгаузен під час другого полювання?

 

   ґ) Вінні Пуху на день народження Христофер Робін подарував два ящики медового печива. В одному ящику 15 кілограмів печива, а в другому - 45кг. На скільки кілограмів менше медового печива у другому ящику?

 

7. Розв'яжи задачу самостійно.

В холодильнику було 7 порцій шоколадного морозива та 12 порцій ванільного морозива. На скільки більше ванільного морозива було у холодильнику?

 Відповідь:  на ...  порцій більше.


Вдома розв'язати приклади:






    27.04.2021 Тема уроку: "Повторення одиниць вимірювання маси та місткості. Задачі на кратне порівняння."







ВДОМА ВИКОНУЄМО НА СТОР. 135 №4


26.04.2021 Тема уроку: "Діагностична контрольна робота з теми "Множення та ділення круглих чисел на 10 та множення та ділення на 1 та 0."



Роботи надсилаємо мені на вайбер.





23.04.2021 Тема уроку: "Закріплення множення та ділення круглих чисел на 10. Повторення множення та ділення на 1 та 0."






Вдома у зошитах розв'язати вирази:








22.04.2021 Тема уроку: "Множення та ділення круглих чисел на 10." 



Вдома виконуємо завдання з листочка у зошит та вчимо правило.




21.04.2021 Тема уроку: "Закріплення таблиці множення та ділення на число 7. Розв'язування задач на кратне порівняння". 



Вдома виконуємо завдання:





20.04.2021 

Тема уроку: "Таблиця множення на число 7"






Вдома виконуємо у зошитах стор.134 №5та вчимо таблицю множення та ділення на 7






19.04.2021 Тема уроку: "Кратне порівняння чисел. Розв'язування задач та виразів."

Вдома виконуємо на стор. 133 №4 та №5 (з будиночками)
 

16.04.2021 Тема уроку: "Розв'язування складених задач на кратне порівняння."


Вдома виконуємо за підручником стор.133 №3 (2)

  

15.04.2021 Тема уроку: "Закріплення таблиці множення на число 6. Таблиця ділення на число 6"


Вдома вчимо таблички та виконуємо за підручником на стор.132 №3 (5,6) та №4 (3,4.5)


14.04.2021 Тема уроку: "Таблиця множення числа на 6."




 






 Вдома вивчити таблицю множення на число 6 та виконати у підручнику на стор. 131 №4 (1, 2).

13.04.2021 

Тема уроку: "Різницеве порівняння (повторення) та кратне порівняння чисел." 









  

Вдома виконати за підручником на стор.131 №2 (усно) та 
№3 (3,4,5 стовбчики)

12.04.2021 Тема уроку: "Розв'язування складених задач на збільшення або зменшення в кілька разів." (закріплення)


Вдома розв'язуємо за підручником на стор.130 №2 (3)



09.04.2021 

Тема уроку: "Розв'язування складених задач на збільшення або зменшення в кілька разів."


Вдома виконуємо за підручником на стор.130 №1 (3)


08.04.2021 

Тема уроку: "Складання таблиці ділення на 5 на основі таблиці множення числа 5." 




Вдома виконайзавдання за підручником на стор.129 №6 та вчити таблицю ділення на число 5


07.04.2021 

Тема уроку: "Таблиця множення числа 5."


Вдома вивчити таблицю множення на 5. за підручником виконати на стор.129 №3








06.04.2021 

Тема уроку: "Збільшуємо або зменшуємо число в декілька разів."




1.Подивись відео

2. Виконай завдання за підручником на стор.128 №3 (3,4)

22.01.2021 

Тема уроку:








Вчимося працювати з циркулем. На чернетках креслимо коло різних радіусів.










21.01.2021 Тема уроку: "Квадрат. Периметр прямокутника."






Працюємо за підручником на стор.77


20.01.2021

Тема уроку: "Прямокутники. Периметр. Розв'язування задач та виразів."

Подивитись відео та пригадати як знаходити периметр багатокутників.

Усно порахувати вирази:

Працюємо за підручником на стор.76
Вдома виконуємо №3 та №4




18.01.2021 

Тема уроку: "Кут. Види кутів."

Подивитись відео:


Працюємо за підручником на стор.73
Вдома на чернетках вчимося креслити кути різних видів, вчимося розрізнювати кути між собою.


15.01.2021 Тема уроку: "Повторення вивченого матеріалу. Доба. Розв'язування задач та виразів."

Подивитись відео:

Розв'язати усно ланцюжок:





Працюємо за підручником стор.72 №4 (задачі роєв'язуємо усно). Задачу з будиночком записуємо у зошиті.


14.01.2021 

Тема уроку: "Розв'язування задач вивчених типів. Вирази на додавання та віднімання у межах 100."

Усний рахунок:


 

Працюємо за підручником на стор.71 №5 (у зошитах).

13.01.2021

Тема: "Розв'язування задач на різницеве порівняння."


Пригадуємо правило:

ЩОБ ДІЗНАТИСЯ НА СКІЛЬКИ ОДНЕ ЧИСЛО МЕНШЕ АБО БІЛЬШЕ ІНШОГО, ТРЕБА ВІД БІЛЬШОГО ЧИСЛА ВІДНЯТИ МЕНШЕ ЧИСЛО."

Працюємо за підручником на стор.80, усно розв'язуємо приклади №2.
Письмово розв'язуємо задачу №1.

11.01.2021

Тема: "Розв'язування задач на різницеве порівняння та знаходження невідомого доданка."



Працюємо за підручником на стор. 69.

Розв'язуємо задачі : № 1 (1,2) - усно;
 № 2 (1 - усно, 2 - письмово).













19.11.2020

1. Подивитись відео

https://www.youtube.com/watch?v=VKtzntVC0q8


2. Розв'язати приклади у підручнику стор.50 №4 (всі)



1 клас

РОБОТА НАД ЗАДАЧАМИ

Кожна задача складається з частин:




Було 5 жовтих і 4 зелених яблук.


Скільки разом було яблук?


5+4=9 (ябл.)


9 яблук було разом.


ТИПИ ЗАДАЧ ТА ЇХ ОПОРНІ СХЕМИ




У одного хлопчика 3 цукерки, а в іншого
5 цукерок. Скільки цукерок разом у хлопчиків?


3+5=8 (ц.)
Відповідь: 8 цукерок.









У Андрійка було 9 цукерок. Він віддав 5 цукерок братику. Скільки цукерок залишилось у Андрійка?

9-5=4 (ц.)
Відповідь: 4 цукерки залишилось.                                                     




У Іринки було 4 цукерки, а у Миколки на
2 цукерки менше.
Скільки цукерок було у Миколки?


4-2 =2 (ц.)
Відповідь: 2 цукерки було у Миколки.






У Олега було 3 цукерки, а в Сергійка на 1 цукерку більше.
Скільки цукерок було у Сергійка?


3+1=4 (ц.)
Відповідь: 4 цукерки було в Сергіійка.





РЕКОМЕНДУЮ ВИКОНАТИ!!!

Повторення вивчених типів задач

Тестове завдання з математики активоване на сайті
join.naurok.ua КОД: 963116 до 29.04.2020 до 19-00

Або перейдіть за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=963116

БАЖАЮ УСПІХУ!


  Правило: Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.

У Миколки та Сергійка було 10 олівців. Чотири олівця належало Миколці. Скільки олівців належало Сергійкові?

10 - 4 = 6 (ол.)
Відповідь: 6 олівців було у Сергійка.


 Правило: Щоб знайти невідомий від'ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.

На столі лежало 8 цукерок, після того, як діти з'їли декілька цукерок, на столі залишилось ще 3 цукерки. Скільки цукерок з'їли діти?

8 - 3 = 5 (ц.)
Відповідь: 5 цукерок з'їли діти.

 Правило:   Щоб дізнатися на скільки одне число більше або менше іншого, треба від більшого числа відняти менше число.


Було 10 червоних та 6 жовтих яблук. 
На скільки більше було червоних яблук, ніж жовтих?
На скільки менше було жовтих яблук, ніж червоних?

10 - 6 = 4 (ябл.)
Відповідь: на 4 червоних яблука більше; на 4 жовтих яблука менше. 


РЕКОМЕНДУЮ ВИКОНАТИ!!! 

Порівняння двох чисел. Задачі на різницеве порівняння:

Тестове завдання з математики активоване на сайті
join.naurok.ua КОД: 9325292 до 24.05.2020 до 21- 00

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9325292

БАЖАЮ УСПІХУ!


Компаненти дії додавання та віднімання (повторення):

 


  

РЕКОМЕНДУЮ ВИКОНАТИ!!! 

Компаненти дії додавання та віднімання (повторення):

Тестове завдання з математики активоване на сайті
join.naurok.ua КОД: 667858 до 10.05.2020 до 21- 00

БАЖАЮ УСПІХУ!



Он-лайн тренажер з математики: «Додавання та віднімання чисел від 1 до 10»

http://kid-mama.ru//chisla-ot-0-do-10-trenazhery/slozhenie-v-predelax-ot-1-do-10-2/

РЕКОМЕНДУЮ ВИКОНАТИ!!! 

Додавання десятків (повторення)

Тестове завдання з математики активоване на сайті
join.naurok.ua КОД:593491 до 26.04.2020 до 19-00

БАЖАЮ УСПІХУ!

РЕКОМЕНДУЮ ВИКОНАТИ!!! 

 Віднімання десятків (повторення)

Тестове завдання з математики активоване на сайті
join.naurok.ua КОД: 347029 до 10.05.2020 до 19-00

Повторюємо склад чисел (он-лайн тренажер)

РЕКОМЕНДУЮ ВИКОНАТИ!!! 

Повторюємо склад чисел

Тестове завдання з математики активоване на сайті
join.naurok.ua КОД: 729822 до 10.05.2020 до 21-00

БАЖАЮ УСПІХУ!



Комментариев нет:

Отправить комментарий