3 клас
УВАГА!
Триває олімпіада з математики на платформі "На урок": "Осінь 2021". Починаємо брати участь у виконанні олімпіадних завдань! Бажаю всім успіху!
2 клас
УВАГА! Триває олімпіада з математики на платформі "На урок". Починаємо брати участь у виконанні олімпіадних завдань! Бажаю всім успіху!
06.05.2021 Тема уроку: "Таблиця множення на число 9. Закріплення таблиці множення числа на 8."
05.05.2021 Тема уроку: "Таблиця множення на число 8."
30.04.2021 Тема уроку: "Перевіряємо дію множення - діленням та дію ділення - множенням."
29.04.2021 Тема уроку: "Перевіряємо дії додавання - відніманням та дію віднімання - додаванням."
28.04.2021 Тема уроку: "Закріплення вмінь ро
зв'язувати задачі на кратне та різницеве порівняння. Назви компонентів при множенні. Знаходження невідомого множника."
Кратне порівняння чисел і величин
Доброго дня, друже!
Сьогодні ми поговоримо про кратне
порівняння чисел.
Перед вами синя і жовта смужки.
Порівняємо їх .
1. Що треба зробити аби дізнатися, на скільки см синя смужка довша за жовту? Згадав? Так, покласти жовту смужку на синю і виміряти довжину решти синьої смужки.
2. Що треба зробити, щоб дізнатися, у скільки разів синя смужка довша за жовту? Пропоную з'ясувати, скільки разів жовта смужка поміститься у синій.
Жовта смужка помістилась у ній 3 рази. Отже, синя смужка у 3 рази довша за жовту.
3. Перед тобою два відрізки. Один довжиною 12см, а другий - 4см.
12см поділити по 4см: 12:4=3 (рази)
Відрізок СК вмістився у відрізку АВ
3 рази.
Відрізок АВ у 3 рази довший за
відрізок СК.
Відрізок СК у 3 рази коротший за
відрізок АВ.
4. Розв'яжи
приклади.
У скільки разів
15 більше 5?
У скільки разів
3 менше 27?
У скільки разів
6 менше від 54?
У скільки разів
35 більше від 5?
У скільки разів
2 менше 18?
У скільки разів
40 більше 5?
5. Спробуй розв'язати задачу, яку пропонує тобі Курчатко.
Я знайшов 15 ячмінних зерняток і 5
пшеничних. У скільки разів більше ячмінних зерняток, ніж пшеничних мені вдалося
знайти?
Якою дією розв'яжеш задачу?
а) множенням
б) діленням
Запиши
розв'язання задачі.
Відповідь: у ... рази
більше.
Встав число у
відповідь.
Курчатко наполягає, щоб ми розглянули таблицю:
6. А тепер, перевір, як ти засвоїв таблицю. У віконечках після задач на різницеве
порівняння встав букву Р, а після задач
на кратне порівняння - букву К. Крапку в кінці ставити не потрібно.
а) Антон став
чемпіоном класу з шахів. Він набрав 7 балів. Друге місце посів Костянтин. У
нього 6 балів. На скільки більше балів набрав чемпіон?
б) Баба Яга для
домовичка Кузі пекла пироги з яблуками. У суботу вона спекла 60 пирогів, а у
неділю - 30. У скільки разів більше пирогів спекла Баба Яга для домовичка у
суботу, ніж у неділю?
в) Для навчання у
Лісовій школі їжачку та зайчику купили 18 зошитів у клітинку і 9 зошитів у
лінію. У скільки разів менше зошитів у лінію, ніж у клітинку купили для
їжачка та зайчика?
г) Під час першого полювання Барон
Мюнхгаузен вполював 16 качок, а під час другого - 7. На скільки менше качок
вполював Мюнхгаузен під час другого полювання?
ґ) Вінні Пуху на день народження
Христофер Робін подарував два ящики медового печива. В одному ящику 15
кілограмів печива, а в другому - 45кг. На скільки кілограмів менше медового
печива у другому ящику?
7. Розв'яжи
задачу самостійно.
В холодильнику
було 7 порцій шоколадного морозива та 12 порцій ванільного морозива. На скільки
більше ванільного морозива було у холодильнику?
Відповідь: на ... порцій більше.
Вдома розв'язати приклади:
27.04.2021 Тема уроку: "Повторення одиниць вимірювання маси та місткості. Задачі на кратне порівняння."
26.04.2021 Тема уроку: "Діагностична контрольна робота з теми "Множення та ділення круглих чисел на 10 та множення та ділення на 1 та 0."
23.04.2021 Тема уроку: "Закріплення множення та ділення круглих чисел на 10. Повторення множення та ділення на 1 та 0."
22.04.2021 Тема уроку: "Множення та ділення круглих чисел на 10."
21.04.2021 Тема уроку: "Закріплення таблиці множення та ділення на число 7. Розв'язування задач на кратне порівняння".
20.04.2021
Тема уроку: "Таблиця множення на число 7"
19.04.2021 Тема уроку: "Кратне порівняння чисел. Розв'язування задач та виразів."
Вдома виконуємо на стор. 133 №4 та №5 (з будиночками)
16.04.2021 Тема уроку: "Розв'язування складених задач на кратне порівняння."
Вдома виконуємо за підручником стор.133 №3 (2)
15.04.2021 Тема уроку: "Закріплення таблиці множення на число 6. Таблиця ділення на число 6"
14.04.2021 Тема уроку: "Таблиця множення числа на 6."
Вдома вивчити таблицю множення на число 6 та виконати у підручнику на стор. 131 №4 (1, 2).
13.04.2021
Тема уроку: "Різницеве порівняння (повторення) та кратне порівняння чисел."
Вдома виконати за підручником на стор.131 №2 (усно) та №3 (3,4,5 стовбчики)
12.04.2021 Тема уроку: "Розв'язування складених задач на збільшення або зменшення в кілька разів." (закріплення)
09.04.2021
Тема уроку: "Розв'язування складених задач на збільшення або зменшення в кілька разів."
08.04.2021
Тема уроку: "Складання таблиці ділення на 5 на основі таблиці множення числа 5."
07.04.2021
Тема уроку: "Таблиця множення числа 5."
06.04.2021
Тема уроку: "Збільшуємо або зменшуємо число в декілька разів."
22.01.2021
Тема уроку:
21.01.2021 Тема уроку: "Квадрат. Периметр прямокутника."
Тема уроку: "Прямокутники. Периметр. Розв'язування задач та виразів."
18.01.2021
Тема уроку: "Кут. Види кутів."
15.01.2021 Тема уроку: "Повторення вивченого матеріалу. Доба. Розв'язування задач та виразів."
14.01.2021
Тема уроку: "Розв'язування задач вивчених типів. Вирази на додавання та віднімання у межах 100."
Усний рахунок:
Працюємо за підручником на стор.71 №5 (у зошитах).
13.01.2021
Тема: "Розв'язування задач на різницеве порівняння."
11.01.2021
Тема: "Розв'язування задач на різницеве порівняння та знаходження невідомого доданка."
19.11.2020
1. Подивитись відео
https://www.youtube.com/watch?v=VKtzntVC0q8
2. Розв'язати приклади у підручнику стор.50 №4 (всі)
1 клас
РОБОТА НАД ЗАДАЧАМИ
5+4=9 (ябл.)
9 яблук було разом.
ТИПИ ЗАДАЧ ТА ЇХ ОПОРНІ СХЕМИ
У Андрійка було 9 цукерок. Він віддав 5 цукерок братику. Скільки цукерок залишилось у Андрійка?
9-5=4 (ц.)
Відповідь: 4 цукерки залишилось.
У Іринки було 4 цукерки, а у Миколки на
2 цукерки менше.
Скільки цукерок було у Миколки?
4-2 =2 (ц.)
Відповідь: 2 цукерки було у Миколки.
У Олега було 3 цукерки, а в Сергійка на 1 цукерку більше.
Скільки цукерок було у Сергійка?
3+1=4 (ц.)
Відповідь: 4 цукерки було в Сергіійка.
РЕКОМЕНДУЮ ВИКОНАТИ!!!
Повторення вивчених типів задач
Тестове завдання з математики активоване на сайті
join.naurok.ua КОД: 963116 до 29.04.2020 до 19-00
Або перейдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=963116
Правило: Щоб знайти невідомий від'ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.
На столі лежало 8 цукерок, після того, як діти з'їли декілька цукерок, на столі залишилось ще 3 цукерки. Скільки цукерок з'їли діти?8 - 3 = 5 (ц.)
Відповідь: 5 цукерок з'їли діти.
Комментариев нет:
Отправить комментарий